مسابقه هر روز با قرآن و عترت

کیشوند گرامی : کتاب "هر روز با قرآن و عترت" در برگیرنده ۳۶۵ آیه و ۳۶۵ حدیث می باشد که برای هر روز یک آیه و یک حدیث مرتبط در نظر گرفته شده که شامل شرح و توضیح آیات در سه محور اصلی اعتقادات، احکام و اخلاق می باشد. در این کتاب سعی شده گردآوری آیات و احادیث بگونه ای باشد که کلیه شئون زندگی فردی و اجتماعی افراد جامعه را در برگیرد

هر روز  با قرآن  و عترت

کیشوند گرامی :

کتاب "هر روز با قرآن و عترت" در برگیرنده ۳۶۵ آیه و ۳۶۵ حدیث می باشد که برای هر روز یک آیه و یک حدیث مرتبط در نظر گرفته شده که شامل شرح و توضیح آیات در سه محور اصلی  اعتقادات، احکام و اخلاق می باشد. در این کتاب سعی شده گردآوری آیات و احادیث بگونه ای باشد که کلیه شئون زندگی فردی و اجتماعی افراد جامعه را در برگیرد .

مسابقه "هر روز با قرآن و عترت" :

این مسابقه با هدف آشنایی شما کیشوند گرامی با آیات قرآن کریم و روایات ائمه اطهار(ع) و استفاده از آن در تمامی شئون زندگی تهیه و تدارک شده است . این مسابقه بصورت هفتگی بمدت یکسال شمسی (365 روز) برگزار خواهد شد که در پایان هر هفته به قید قرعه به سه نفر از برندگان جوایز نفیسی اهدا می شود .بنابراین شما میتوانید شنبه هر هفته منتظر  دریافت سوالات آن هفته در این کانال بوده و پاسخ خود را حداکثر تا روز پنجشنبه به سامانه ذیل الذکر ارسال فرمایید.

نحوه شرکت در مسابقه :

برای شرکت در مسابقه، ابتدا سوالاتی که به صورت هفتگی در این کانال مطرح می گردد را ملاحظه نموده  و پس از مطالعه کتاب « هر روز با قرآن و عترت » پاسخ سوالات هفته را به ترتیب از چپ به راست بدون خط فاصله و هرگونه علامتی مانند نمونه ذیل  به سامانه "  10009092  "  پیامک فرمایید :

مثال نمونه ارسال پاسخ بصورت پیامکی به سامانه مذکور  :      2334134  ▶️

تذکر مهم : جواب مسابقه صرفا یک کد 7 رقمی است بنابراین لازم است کلیه سوالات یک جا پاسخ داده شوند.          

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  44433393-076 و یا  44455378-076 در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.